Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi
2008-12-15 11:36:30

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego.    

Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne
2009-06-02 15:42:26

Ruszyła rekrutacja do trzeciej edycji programu "Studiuj latem", który umożliwia studiowanie w czasie wakacji w systemie e- lerningowym. Organizatorem i pomysłodawcą płatnego programu jest Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University (POU).

Artykuł Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne
Pracownicy 50+ cennym kapitałem firmy!
2009-07-24 16:37:15

Mniej wydajny, mało elastyczny czy mający trudności z opanowywaniem nowych technologii - to tylko niektóre ze stereotypów krążących na temat pracowników powyżej 50 roku życia. Postrzeganie tej grupy w taki sposób, szczególnie przez pracodawców, skutkuje problemami nie tylko ze znalezieniem ale i utrzymaniem pracy przez te osoby. Niesie to za sobą wiele zagrożeń ekonomicznych i społecznych. Mamy już bowiem nie tylko najniższy spośród krajów Unii Europejskiej wskaźnik aktywności zawodowej osób 50+, ale i najniższy średni wiek przechodzenia na emeryturę. Polskie społeczeństwo starzeje się co może stworzyć w niedalekiej perspektywie sytuację, w której osoby pracujące będą mniejszością utrzymującą jednocześnie niepracującą większość. To z kolei będzie miało negatywny wpływ nie tylko na gospodarkę czy system ubezpieczeń społecznych ale i na całe społeczeństwo.

ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
2009-08-11 11:37:26

"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT"  3 września 2009 roku, Warszawa  

Artykuł ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
ZUS szkoli pracodawców jak kontrolować zwolnienia
2009-09-08 13:27:47

Przedstawiciele mniejszych i większych zakładów pracy, prywatni przedsiębiorcy, pracownicy działów kadr, księgowości mogą korzystać z bezpłatnych szkoleń poświęconych prawom pracodawców w zakresie kontroli zwolnień lekarskich. Zakład Ubezpieczeń Społecznych organizuje takie szkolenia w całym kraju.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kurs księgowości Niepołomice, Wielkopolskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.